20.05.2015

Ojsan, här har jag inte varit på en stund :)
 
Så vad har hänt sen oktober..
 
Charlie väger NU 10 kg kanske +500 g ;) och 76 lång. Nej han är inte stor men frisk och stark.
Det är viktigast :)
I November firade vi hans 1 års dag, fullt kalas. Släkt och vänner kom från Sverige.
Vi var till leo's lekeland och busade. Tror dom vuxna barnen hade det mer roligt :D
Mysigt iallafall. Dagen efter fick andra vänner komma och fira. :)
 
I december flyttade Evelina ut. Men jag tror ändå att hon ångrar sig nu :)
Eller kanske inte just NU men igår :)
Måste bara säga att man kan bli galen på sina syskon, men ändå så är dom bra :)
Idag fick jag ett sms som gjorde att jag blev mer stolt över henne.
Hon kämpar och står i, som vissa andra inte gör här i världen.
Stolt över dig Lillan.
 
Charlie började på dagis och det gick till en början tungt. Han grina i en månad när vi lämnade honom :(
Det var så hemskt att gå ifrån honom. Men efter en månad så gick det bra.
Han trivs bra och leker med de andra barna.
Han säger ord på norska. Han sa "titta" hela tiden förr, nu säger han "se" som dom gör
här i Norge. Säger även "Ha de" och inte "hej då" :)
Det blir roligt att få höra hur han pratar om ett år :D hehe.
 
Julen firades i Hudiksvall.
Alltid lika mysigt, men Charlie blev sjuk såklart. Dagen innan vi skulle fira jul med Aina. Men det blev en jul
där också :) Min 8 e jul med familjen Ekbom ♡
 
Sen har det väl inte hänt så väldgt mycket.
Jobbar mest hela tiden.
Påsken firade jag på jobbet, ångrade att vi inte åkte hem till Aina.
Men så är det ibland. Vi som alltid åker hem till påsken.
 
Jag har börjat köra, men det kostar multum att ta körkort i Norge :o
Så mycket som är obligatoriskt :( Bara grunden går väl på ca 30,000 :O
Man tappar hakan alltså. Och tror ni inte på mig så googla gärna :)
 
Om tre veckor har vi semester :D LÄNGTAR IHJÄL MIG!!
Upp till Hudiksvall 8-14 och efter det åker vi upp till Bräcke och stannar där i några dagar.
Sen ska vi hyra stuga påväg mot Oslo. Tror att det blir Ore älv.
Blir bara två veckor i sommar, tre veckor i september. Då ska vi förmodligen till Mallorca med svärmor
och gänget :) Det blir mysigt. Jag hoppas att vi är där den 12e så jag och Kenneth kan fira
vår förlovningsdag, 5 år! Shiiit. Tiden går fort ♡
Min bästa vän ♡
 
 
☆★

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha jag blev tårögd..
Världens bästa du! <3 <3

2015-05-24 @ 11:30:50
Postat av: Evelina

Haha jag blev tårögd..
Världens bästa du! <3 <3

2015-05-24 @ 11:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0