13.10.2014

Innan Charlie föddes så pyntade vi hans rum med nalle-puh.
Idag startade jag filmen om nalle-puh och hans vänner & Charlie satt som ett ljus och kollade på :)
Så vi har en favorit film här hemma :)
 
Imorse stod termometern på 0 grader, snart är det vinter :D
Jag tror nästan att jag är ensam om att längta dit ;)
Tänk vad mysigt att åka kälke med Charlie, bygga snögubbar :)
Och framförallt JULAFTON!
Längtar som ett litet barn :)
 
Har börjat handla julklappar, och barnen är viktigare än oss vuxna.
Vi byter ju i princip bara pengar med varandra :p
Så då kan man hellre ge barnen juklappar och självklart något litet kan vi andra få :)

Vi vet inte hur länge vi ska stanna i Hudik eftersom jag måste hem och jobba.
Men jag hoppas på den 28e december :)

Charlies album som jag började med innan han föddes börjar ta form. Tänk vad pyttig han var ♡
Nu väger han 10 kg och är väl ca 70 cm lång :)
Stora killen ♡♡
 
Nu ska jag göra mig i ordning för att ta en promenad med fröken Linnéa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0