23.05.2014

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag fyller 25!
Spännande och se vad jag får i present ;)

Har bjudit in några vänner för att fira, plus att en del av dom har jag inte träffat på länge :)
Ska handla idag, ska baka dumlemuffins och gräddtårta med jordgubbar och fjärilar :)

På onsdag åker vi till Hudik. En helg med loppis, utgång och massor med mys :) ♡

Sen den 7 Juni är det dop. Är jätte nervös, 100 personer är vi på dopet!
Vart kom alla ifrån?! ;)
Det blir bra, vill att släkt/vänner från bådas sidor ska vara en del av Charlies liv.
Lilla killen min, tänk att han bli 7 månader nu den 6 Juni ♡♡

Själv så har jag kommit i klänningen som jag ska ha på mig :)
Stor stjärna till mig!
Vad mer?
Charlie har fått två tänder nu och det ser ut som att det är två uppe som är påväg ut :)
 
Nu lägger jag upp en bildbomb ;)
 
         
 
Balkongen är färdig, såhär är resultatet på den :) MYCKET bättre och finare än innan ;)
 
Före     Efter   
  
Gjorde en liten makeover i köket också :) Ljust och fint. Nu fattas det bara två ljuslyktor i
fönstret (turkosa) :) Sen är det perfekt :)  
 
 
 
Detta är jag och min pappa, tyckte att det skulle vara roligt att ta en lika bild med Charlie :)
Fy vad jag önskar att han var här med oss. Att få uppleva sitt barnbarn och dela denna lycka med oss!!
Livet är så orättvist! Men i hjärtat finns du ♡
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0