09.05.2014

Här i Norge får inte mamman ta ut pappans lediga dagar (idiotiskt för det borde föräldrarna bestämma själva) så min permission är slut 2 juni.. Jag vill inte tillbaka till mitt gamla jobb så jag måste söka nytt. Vi vill inte ha Charlie på dagis när han är 7 månader. Så jag frågade min syster om hon ville komma hit och passa Charlie tills han är iallafall ett år. Hon skulle fundera. Vi ger henne allt gratis (utom kattens tillbehör) och hon får 2000 i månaden. Jag kan förstå att hon funderade (länge;)) för hon lämnar allt i Hudik. Men hon ska absolut inte känna sig instängd och att hon inte kan få åka till Hudik. Lilla Jim får komma till oss hur mycket han vill ♡
Hon tackade JA och vi blev överlyckliga. Hon släpper allt bara för att komma och hjälpa oss ♥ Jag har verkligen världens bästa syster ♥ Vi är dig evigt tacksam Evelina ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: evelina

jag är bäst :D :D :D :D <3 <3

Svar: Ja det är du ♡♡♡♡
Caroline Göstasson

2014-05-12 @ 11:22:32
URL: http://emeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0