30.03.2014

Snart är det slutet på mars månad. Vart tar tiden vägen??
 
Denna helg har varit jätte mysig :)
Igår åkte vi till Skien med Frida & Sigurd för dom skulle köpa en ny bil. Jättefin volvo v50 ☆ Vi shoppade lite och sådär :)
Idag kom dom hit för att springa ;) När grabbarna sprang gick vi på promenad i en timme och 15 minuter och när vi kom hem och fick vila då tog jag och Frida en springtur i skogen. Gick bättre än jag förväntat mig. Så hela denna vecka ska vi strunta i gymmet och springa/jogga/gå i skogen :) 
 
Igår skäckte vi ljuset för eart hour. Blev besviken på det norska folket faktiskt, trodde att dom skulle släcka lyset.. Jaja vi gjorde det iaf. Satt i soffan och myste med tända ljus och mobilspel ;) Men det var väldigt mysigt det också ;)
 
Nu ska jag ta på Charlie pyjamas så han får sova i sängen istället för i bilstolen ;) Han somnade när vi åkte från Frida ;) 
Katterna som dom har var väldigt spännande måste jag säga. Han blev så lycklig när han fick vara sååå nära djuret :) gullungen min ♡
 
Det var allt, annars inget nytt som händer. Vi har det bara bra, för bra nästan ;) ☆
 
Puss ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0