24.03.2014

Oj vilken mysig helg vi har haft. I fredags gick jag, Charlie och Linnea ner på stan. Det tog två timmar :) Träningsvärk i vaderna ( än idag) ;) I lördags var min lilla familj, Linnea, Frida, Sigurd på ikea, sen på Kid och handlade en jättefin rullgardin till sovrummet ;) Sen åkte vi hem till oss och lagade tacos :) Igår vaknade jag med en känning av en förkylning. Äsch tänkte jag och tog mina brudar och tränade. Intervall 40 minuter,  magövningar. Kände igår kväll att jag höll på att bli sjuk. Ooh yes, idag är jag dunder förkyld. Jag och Charlie hostar ikapp :( Men det gör ingenting för då har vi inne mys ♡
 
Men en mysig och skön helg med fina människor har vi haft :)
 
Ringde mormor och frågade om hon kunde sticka en till dress till Charlie, för den han fick  i julklapp börjar bli lite liten ;) 
Så jag hoppas hon kan göra det :) 
 
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0