19.03.2014

Sitter i soffan och har världens bästa bebis sovandes brevid mig ♡
Livets mening, det är Charlie och Kenneth ♡
 
Har tränat med Frida i två månader. En flodhäst som gick till gymmet åtta timmar i veckan. Nästan 80 kg (85 innan förlossningen) och rund som en boll.
Nu två månader senare är jag inte en rund flodhäst. Mer tränad och mer energi. Snart nere på 70 kg och sen är det bara 5 kg kvar tills jag har nått mitt mål. Min vikt 65-63 kg. Fatta att jag snart har gått ner 22 kg... Sjukt egentligen. Envishet och vilja har tagit mig såhär långt. Provade mina gamla byxor och kom i ett par. Det kunde jag inte för ca tre veckor sedan!!  Några ynka cm till så kommer jag i min klänning. Tänk er själv,  en nybliven mamma som går och tränar fyra gånger i veckan!  Jag kan inte annat än att vara stolt över mig själv!!! Kenneth som är en fantastisk pappa och en fantastisk fästman ♡ 
Jag känner mig hel, fantastisk och stolt över det jag har ♡
 
Tusen tusen tack till Helen som har gjort ett super bra program för träningen, motivationen och styrkan hon har gett mig!  
Sviker min motivation mig så finns hon bara ett meddelande bort! Helt underbart!
Och Frida såklart! Tokfia som vi har peppat varandra och skrattat oss igenom träningen ;) 
Inte bara en "snyggare" kropp har jag fått utan en fantastisk vän på köpet. 
 
Positivt inlägg. Hoppas ni som läser blir motiverad, det skulle jag bli ;) 
 
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Hade aldrig kommit mig på träning utan dig! Du är en fantastisk vän, ja är lyckosam som fått så fin vän! <3 Kramar

2014-03-19 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0