12.03.2014

Idag för 6 år sedan blev jag och Kenneth en ♡♡
Vi har genomgått sorg, lycka och glädje tillsammans.
Idag har vi en vacker son, förlovade och en till hemlighet som redan är klar men är hemlig
en stund till ;)
Med dig känns livet komplett, i all evighet komer det vara du & jag och vår älskade Charlie ♡♡
Jag älskar er tills mitt sista andetag ♡♡
 
Innan jul så köpte jag hem kläder för att motivera mig själv inför träning och sådär.
Det fattades ca 10 cm från att jag skulle kunna ta på mig en klänning som
jag så gärna ville ha till nyår. Men lyckades ej!
Tänkte idag att jag skulle prova den för att vara fin när Kenneth kom hem.
Åh vad tror ni då? Jooo jag kunde ha den :D UTAN att dra in magen eller så :D
Förstå min lycka ;)
Min klänning till dopet fattades det 20 cm, det kändes ju heeelt jävligt.
MEN provade den idag och nu fattas det bara 4 cm från att jag kan ha den :D
FAN VAD JAG ÄR BRA!!!
Jag skulle ALDRIG ha klarat mig utan min PT Helen.
Hon har hjälpt mig i 7 veckor med kost och träning.
Tre upplägg med styrka och en med kondition!
Intervallerna är sjukt jobbiga, men dom ska vi jobba på mer! (jag och Frida)
Helen är helt enkelt toppen! Utan dig så hade jag aldrig kommit såhär långt.
Så en stor bukett rosor till dig
Och söta Frida, vad hade jag gjort utan dig?
Vi har stått och peppat och dragit ut på våra stackars vilande muskler ;)
Du är också helt toppen
 
Nu ska jag börja köpa hem dekoration till dopet, det kommer bli så otroligt kul!!
Längtar som en tok.
Just nu (alla som har hört av sig) så är vi 56 st ;)
Det är 16 st som inte har hört av sig ännu.
Då är det + partner och barn ;)
Så vi blir ett par stycken ;)
LÄNGTAR!!!
 
Mina älskade gossar somnade på soffan nu. Mina mysisar ♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0