03.03.2014

Idag fyller min älskade lillasyster 21 år ♡
Tiden flyger iväg och jag känner mig så gammal ☆
 
Nu har vi bokat hela påsken med middag här och där i Hudiksvall.
Det ska bli så mysigt, ska till mormor i Enånger och det längtar jag
till. Har inte varit hos henne på flera år.
Mina mostrar kommer också hoppas jag :) Kusiner också för den delen :) 
 
Middag hos Aina, i vanlig ordning ;) Då blir det den 7e påsken
som jag är med :) 
 
Farmor & farfar har också fått en dag samt Carola :)
 
Fullt upp :)
 
Vissa saker i livet måste man uppleva själv, inte lyssna på andra
som inte själv vet hur saker och ting är ☆
Jag är glad att mitt liv har blivit så pass underbart trots mitt förflutna. Men varför gräva ner sig i det som varit? Det handlar
om att ta sig i kragen och bygga sig upp mot toppen ♡
Det har jag gjort och kan säga att jag mår så mycket bättre idag 
än för 12 år sedan. Men då har jag vuxit upp och blivit en kvinna och en fantastisk mamma ♡ Jobbat mig genom sorgen efter min pappa, allt tack vare Kenneth ♡ Jag är evigt tacksam som har mött en sån underbar människa. Man ska ta hand om sin familj, för en vacker dag så finns dom inte längre ♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0