11.06.2014

Oj vilken tid det tar innan jag bloggar ;)
Vi kan börja med dopet! En helt fantastisk dag, alla nära och kära fanns under samma tak när Charlie Stefan Ekbom döptes.
Det var en mäktig känsla att gå igenom kyrkan (ingen förväntade sig det) med inledelsen från filmen änglagård som spelades pp orgel. Helt fantastiskt. Och sångerna Linnéa och Erik spelade ♡♡
Får tårar i ögonen när jag tänker på allt den dagen. Prästen var helt suverän och vi kunde inte få en bättre ♡ Han ska vi boka på alla tillfällen i kyrkan ;) Åh nej inget hemligt bröllop som många trodde ;) Den dagen kommer, här stressar vi inte :) Men visst längtar jag ;) 
 
Imorgon är det redan torsdag,  då ska vi spendera förmiddagen i iggesund och avsluta dagen ute hos mormor :) 
Fredag är det studenten och jag kommer gråta av lycka för mina syskon har klarat skolan och är påväg ut i vuxenlivet ♡
Lördag är det bal så då kommer jag väl gråta för att dom är vacker! Vad skör man är ;) Jag är en stolt storasyster till mina syskon ♡♡
Sen på söndag så bär det hem till sköna Oslo! Sen ses vi inte i Hudiksvall förns till jul!! Länge,  men det går att komma till oss också :)
 
Nu ska jag krypa ner brevid en av mina favoriter, den minsta lilla killen. Den stora är och dricker whiskey med grabbar(na) ;) 
 
Bilder från dopet lägger jag upp till veckan när jag har datorn :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0