28.01.2014

Tiden verkligen rusar iväg.
Kan inte förstå att det snart är tre månader sedan som vår vackra son föddes :')
Den bästa dagen i vårt liv
 
När han föddes vad han 46 cm och vägde 2850g.
Idag är han 54 cm och väger 3870g :)
Han vill inte riktigt gå upp i vikt.
Kan vara att jag har haft för lite mjölk i brösten. (?)
Nu får han ersättning och vi får hoppas att det brakar till snart :)
Han är absolut inte sjuk och det är inga fel på honom.
Alla andra kurvor är helt perfekta :)
Läkarna är inte bekymrad för honom. Det är bara att vänta :)
Det viktigaste är att han mår bra :)
Och det gör han :)
 
Sitter och skriver ut kort till Charlies album :)
Köpte även ramar igår som jag ska sätta upp på väggen :)
Håller på med en fotovägg på vår familj/släkt :)
Det är så otroligt roligt, längtar tills den börjar bli full ;)

Längtar till påsken när vi äntligen får träffa våra nära!
Det känns som en evighet dit :(
Längtar tills dopet också :) Vad mysigt det kommer bli ♡
Träffa släkt och vänner :)
 
Ska iväg och träna om ca en timme.
Det är så skönt att börja röra på kroppen igen.
Har skaffat mig en PT ;) En gammal klasskompis som precis har blivit utbildad :)
Jag tycker det är jätteroligt och det ska bli spännande att se resultatet :)
Träningen är inte så jobbigt, det värsta är kosten vad man ska äta och inte äta.
Men nu så ska det väl gå bra :)
Ska rensa skafferiet och kylen till helgen tror jag ;)
Jag, Charlie och Linnea ska till Nordby (Sverige) och handla lite mat och andra saker
om ca 2 veckor :) Det ska bli skönt.
Nog för att det inte skiljer så mycket på den svenska och norska kronan, men man får mer för pengarna i
Sverige än vad man får i Norge ;) Så lite tjänar man på det :)
 
Nej, nu måste jag klä på mig träningskläder och få något i magen :)
 
Puss & Kram ♡ ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0