03.02.2014

Vi har kämpan som odjur för att få upp Charlie i vikt.
Förra veckan var vi till sjukhuset för att ta ännu en vikt, och den stod helt still. inte ett gram hade han gått upp.
Jag blev så otroligt ledsen för mat får han, hela tiden.
Dom klippte strängen under tungan för den var så stram, och det ska hjälpa honom att få bättre
sug. Vikten var då 3870g och längden 54 cm.
Jag kände mig så misslyckad som mamma och jag har mått så otroligt dåligt över detta.
Han får bara ersättning för mina bröst är tom. Nästan iallafall. Dom får han endast vid mys och när han ska sova (efter maten)

Idag hade vi tid hos barnmorskan för att ta ännu en vikt.
Jag gruvade mig väldigt för att gå dit, för de senaste gångerna har han inte gått upp som önskat!
Och idag visade den 4280g, jag blev så otroligt glad och hela min kropp lättade 20 ton.
Äntligen börjar han bli stor :') 55,3cm ♡

Vårt älskade lilla hjärta ♡
Det verkligen känns i hjärtat och kroppen ♡
 
Så nu kan jag bli snäll och go igen.
En ständig oro i kroppen för att han inte gick upp.
Nu lättar den.

Barnmorskan tycker att Charlie är väldigt speciell. För ofta när barn inte går upp i vikt så är de sjuka.
Ofta är det hjärtat. Men Charlie är frisk som en nötkärna och ändå inte gick upp i vikt.
Hon berömmer honom hela tiden, att han är så fin och att han är med på allt som sker i rummet.
Han ger en vacker kontakt säger hon :') Såna ord gör gott i mammahjärtat ♡
♡♡♡♡♡♡♡♡

I helgen har vi firat Kenneth som blev hela 24 år :)
Vi bakade cupcakes (för hela Oslo tror jag)
Och smörgåstårta. Mmm det gjorde gott i själen ♡
 
Idag och fram till Torsdag blir det träning, tredje veckan som jag tränar med Frida och det
är helt underbart :D
 
Jag älskar min lilla familj, Ni betyder allt för mig ♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0