27.04.2014

Hej igen :) Bloggen står still men ska försöka uppdatera mera :)
 
Snart är det dop, och ni som inte har anmält er bör göra det snart :) hittills är vi 86 st ;)
Vi var hem till Hudik mellan 4-20 och en dag när vi besökte pappa så fick vi se lokalen som vi ska fika i :) Vi vet nu hur vi ska duka och pynta :) Längtar otroligt mycket! 
Börjar bli lite pirrig nu, men det ska nog gå bra :) 
Jag hoppas att Charlie kan ha dop klänningen ;) Han började på 62 när vi åkte till Hudik och nu börjar han fylla ut 68 ;) Vår stora kille ♡ 
Hann träffa många roliga vänner nu när vi var upp. Men tyvärr aå har man inte så mycket tid som man vill ha.. När vi kommer upp till Hudik hädanefter så ska inte jag höra av mig. Vill någon ses så har dom mitt nummer eller Facebook :) Så enkelt är det. 
 
Var så hälsostationen i torsdags och för en månad sedan så vägde Charlie 6240g och var 60.8 cm. I torsdags vägde han 6960 och var 61.5 cm :) Lilla älskligen börjar bli stor :) ♡ 
 
Måste ta tag i träningen igen,  det är bara 4 cm kvar sen är jag i klänningen!!! MÅSTE SKÄRPA MIG!!! 
13 kg sen förlossningen det är bra tycker jag :) 8 kg kvar sen är jg nöjd :) 
 
Vår hemlighet som vi hade (Kenneth) är vår nya bil :) En Mercedes   e200 :) Fiiin ska ni veta :)
 
Jaja detta inlägg är skrivet från mobilen och är det något ord som inte stämmer så är det därför ;)
 
Puss & kram ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0