29.10.2013

Vad roligt att statistiken har stigit väldigt de senaste dagarna :)
 
Ja här hemma håller jag på och bli knasig.
Igår gick jag och la mig vid 20.30 vaknade vid 21.30 (vet inte riktig tid men ca) av världens
halsbränna! Drack vatten och somnade om, vaknade 05.30 ;)
Totalt utvilad.
Ställde mig och diskade, plockade lite.
Dåååå kom första starka värken ;) Ooooh ;)
Men, jag hoppas inte på för mycket idag.
Har jätte ont och värkar, men de kommer inte så tätt..
Men det är något på g :)

Spännande spännande.
Natten till igår hade jag mensvärk och natten till idag.
Nu har den "spridit" sig i hela nedredelen på kroppen ;)
Bebis leker rövare och bökar omkring :)
 
Men som sagt, jag hoppas inte på för mycket.
Har sagt/trott att det var på g förr men, nej då!!
Så, vi får se :)

Förr eller senare kommer han att anlända :)
 
9 dagar kvar till beräknat, men vi får se.
Tjoohoo snart är jag en mamma :')
Till mitt egna lilla barn ♥
 
Jag kommer få världens finaste familj ♥ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0