18.10.2013

Dagen igår var helt förfärlig :(
Tyckte faktiskt synd om mig själv.
Hade ingen ork, lust eller energi att göra något.
Ont och det tryckte överallt...
Men över natten så har jag laddat på mig en massa energi, tydligen.
Är super duper pigg och håller just nu på och städar för fullt ;)
Det är ju trots allt helg och då vill man gärna ha det lite fint hemma :)
 
Så idag står städa och laga mat på agendan, pannkakor blir det idag eftersom vi syndade igår ;)
 
20 långa dagar kvar till BF. Men det tror inte jag :) ♥♥♥♥
 
Tack till er som delade med er till mig igår :)
Det är roligt att läsa hur er förlossning startade :)
LÄNGTAR tills vi ligger där med obeskrivliga smärtor men får det vackraste på bröstet efteråt ♥♥
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0