17.10.2013

Hur vet man egentligen när det hela startar?
Jag har haft ont jätte länge, överallt.
Men just idag så är det lite extra. Jag känner mig även jätte knepig i kroppen.
Liten bökar runt mer än vad han har gjort på sista tiden.
Sammandragningarna håller i sig och magen är hård, ilningar och tryck neråt.
Det är en djungel innan man vet vad som föregår där inne ;)
Hur startade Er förlossning, eller hur kände ni innan det vad dax ?! :)
Någon som har ett vettigt svar?!
Har suttit på internet men det blir man ju inte klok på, så kanske någon av er läsare har ett tips :)
 
Och just nu de senaste dagarna så har jag "pang poff" blivit super taggad inför förlossningen ;)
Är inte ens rädd ;)

Kommentarer
Postat av: Kärran

Ja du älskade vän, är nog svårt att säga när det börjat på riktigt. Det är ju olika för alla. Själv vaknade jag med värkar och minns då att jag gjort det natten innan med ;) (man är rätt slut när man inte minns det). Tror nog att du vet när det väl är dags :). Hela processen är ju en förberedelse på bäbisens ankomst. Ha det så bra du bara kan, vet att det inte är lätt. Puss o kram till er alla tre <3

Svar: Det är så olika för alla. Jag har värkar hela tiden, nog bara förvärkar och sammandragningarna är konstant. Det är så jobbigt att bara gå och vänta och vänta. Ja det är ju det, det är kroppen som förbereder sig inför födseln. Tack för att du delade med mig :) ♥ Puss till er tre också ♥
Caroline Göstasson

2013-10-17 @ 13:56:01
Postat av: Emmelie

Jag märkte ingenting innan allt bara startade, slemproppen och vattnet gick och sen var det igång =) Är som sagt väldigt olika för alla.. Vissa känner som en molande mensvärk innan, vissa känner det bara på sig och andra känner ingenting alls, som jag :P
Men han kommer nog titta ut snart, när du minst anar det pinglan <3 Kommer bli underbart hur som helst! Pussar och kramar <3

Svar: Men med mig så är det ju så konstigt. Har mensvärk nästan varje dag, det trycker och ilar.. Sammandragningar flera gånger om dagen ;) Men ändå så är det inte på gång :p Tack för att du delar med mig pinglan ♥♥ Längtar tills vi ses. Puss & Kram ♥
Caroline Göstasson

2013-10-18 @ 09:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0