10.10.2013

Det gick bra hos läkaren igår.
Han blir väldigt irriterad på barnmorskan som jag var hos. Jag förstår honom...
Sist jag och Kenneth var hos barnmorskan så frågade vi om en sån "föräldrarkurs" då är hennes svar "Det behöver ni inte gå på" :o Nehe tycker du kanske som jobbar med det?! Sedan sa hon att det finns på ullevål. Men att hon har mage och säga sådär. Plus att jag är livrädd inför förlossningen!!
Nej nu är jag så nöjd på att vara gravid och jag önskar lillen kommer snart. Usch och fy för hemsk omvårdnad
hos barnmorskan. Ska dit imorgon "Jippi", eller?
Vi mår iaf bra i kropp och själ  :)
 
Jaja.
Igår tänkte jag ge mig på att göra en köttgryta. Ringde farmor och såklart så blev maten så god :)
Goda matgener har jag fått av min farmor/pappa för de kan/kunde laga såå god mat :)
När man lyckas med en sak så vill man bara förtsätta. Så jag undrar vad vi ska äta idag, justja pannkaka, det är ju torsdag ;) hihi.
Men imorgon, hmm. Grillad kyckling har jag varit sugen på så länge!! Så kanske jag tar en promenad till alnabru för att handla kyckling :p tsss tveksamt ;) haha.
 
Annars idag, jag sov läääänge, och det var så skönt.
Tänkte att jag skulle ta en sväng om med dammsugaren, kanske jag tar en löparrunda i trappen så
förlossningen sätts igång ;) hehe.
 
Jag längtar så mycket till jul...
Har nog inte längtat efter jul såhär mycket sedan något år tillbaka :p
Jag älskar julen, det är så mysigt.
Pynta och göra mysigt, ta upp julgranen och pynta den.
Baka julkakor och dricka glögg :)
Varje advent ska jag och några vänninor träffas hos varandra för att fika och prata och
bara mysa :)
 
Tänk vad livet kan bli bra, efter allt som jag har gått igenom i hela mitt liv!?
Jag älskar mitt liv, allt som har med det att göra.
Det finns ingenting att vara onöjd över.
Tack alla mina nära och kära för att ni vill vara med och dela glädje med mig.
Jag är er evigt tacksam ♥♥♥♥
Speciellt Kenneth, mannen i mitt liv.
Min bästa vän, vad vore jag utan dig?
Min livsglöd, älskar dig så mycket ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0