09.05.2013

Ställde klockan på 07.45 för att åka och äta frukost hos Linnea, på hennes jobb :)
Smaskens, så nu är vi alla nöjd en stund :) Tusen tack för det min sköna böna
Måste bara tillägga att jag är SÅ otroligt glad att jag och Linnea "hittade" varandra efter många års "uppehåll".
För gud vad kul, mysigt och galna stunder vi har när vi är tillsammans. Bästa bästa bästa vän

Idag är det röd dag, och då är ALLT stängt. Så det blir tv och mys hela dagen.
Plus att det är regn och grått och väldigt trist väder.... Annars hade vi gått på en promenad..
Har inte en sån stor lust med det i det gråa vädret ;)
 
Vad tror ni att det är för kön på vår bebis ?! Jag, eller nästan alla tror att det är en pojk :)
Skriv gärna vad Du tror :) Det är så kul att så många är inne och läser och vill följa med oss och
den växande lilla skrutten :')
Den 30 maj ska vi göra ultraljud igen och då får vi veta :')
 
Igår storstädade jag, jag förstår inte vart allt damm är ?! Städar jag och dammsugar så kommer dammet efter någon dag !!? Hallå, de gömmer sig för min dammsugare.... Ska ta en sväng om med den nu snart :)
Men jag kanske ska ge grannarna lite sovmorgon innan jag börjar hålla på ;) hihi.
 
Imorgon MÅSTE jag gå och köpa "specialspik" så jag får upp våra tavlor... Det är så tomt och otroligt tråkigt
på våra väggar... Blir galen, och det ekar i vardagsrummet.... När vi har fått ordning här hemma så ska jag lägga upp bilder :) Jag lovar. ;)
 
Det var allt för nu.
Vi hörs snart igen :)
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åhh lilla stumpan. <3<3 ær så glad jag har dej i mitt liv <3<3 tokfia=) puss

2013-05-09 @ 12:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0