05.05.2013

Mer aktiv var det ja ;)
Men så är det, jag har väl inte tid med allt på denna jord :)
I Torsdags så vad jag och mötte min underbara vän Linnea som följde med mig hem :)
Vi pratade massa tok och skratta som idioter, som vanligt. :)
På kvällen så åt vi Thai mat med BIFF och det gick super bra, tills sista tuggad. Linnea satt och såg på mig och tänkte att jag var söt, precis då så kastar jag ur mig kött på tallriken ;) hehe. Så länge var jag söt :p hihi.
På fredagen så åkte jag och Linnea ner till stan för att ta en fika med söta Malin som flyttade hem till Jönköping idag :( Men jag tror hon kommer tillbaka om inte allt för länge :)
 
Men innan det så gick jag och Linnea och köpte godis på yummy heaven ;)
Jag tog min påse när jag hade betalat och hon la på sin påse innan min var nerpackad i påsen...
Så jag tog min som sagt och Linnea stoppade ner sin i väskan. MEN hon ringer mig när jag sitter på T-banan hem och säger att JAG HAR HENNES PÅSE !!!! Ååååååååh tänkte jag då. Jag gick hem och flörtade lite med Kenneth och han skjutsade mig till henne så vi fick vårt godis ;) hehe.
Sen på kvällen så åkte Kenneth till Alex och skulle sova där och Terje var i stan. Så jag satt ensam i lägenheten och kollade på film och myst ner mig i soffan. Så låser dörren upp sig.... Jag blev livrädd i ett par sekunder tills jag ser Kenneths ansikte :) Jag blir överraskad och väldigt glad, för jag hatar att vara ensam :) Så han kom hem för att han inte fick sova hos Alex ;) hehe.
Dåligt för han men bra för mig :D


Idag har Terje flyttat till stan så nu har vi ett fint rum i barnrummet, innan var det bara KAOS ;)
Så vi har donat och grejat lite. Men inga tavlor på väggen ännu, ska köpa specialspikar imorgon efter jobbet :)
 
Idag har jag ätit korv med potatismos ;)
Aptiten kommer tillbaka nu tror jag :)
Magen är den samma, så jag behöver inte slänga upp en bild på den :p
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0