08.03.2013

Nu har vi landat i lägenheten och det börjar likna ett hem :)
Vi båda är super nöjd och vi kommer att trivas som bara den här hemma :)
Lägenheten är underbar, MEN det är på 4e våningen utan hiss, alltså 8 trappor att bära tunga lådor + möbler :)
Jag vill tacka ALLA som har hjälpt oss under dessa två dagar med flytt, vi bjuder på en super middag sen när vi är helt i ordning ;)
 
Jag längtar hem till Hudiksvall och alla våra nära & kära, på torsdag åker vi hem och jag längtar som en idiot till april för då ska vi också hem
 
Nu ska jag lägga mig och gosa med min vackra skatt i vårt fina hem
 
Jag är den lyckligaste människan på jorden just nu, det kan nästan inte bli bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0