04.03.2013

Sitter på jobbet och grömmer mig bort :)


Imorgon börjar flytten, idag skrev vi kontrakt & imorgon ska vi betala depositum (stavas?) och då får vi nycklarna :D
Vet ni hur mycket jag längtar efter att få ordning och mysigt och pyssla om vårt nya hem?! Det är helt galet ;)
Det är så fint och mysigt och allt som är bra. PLUS att det är BADKAR !!!! Det ska jag inviga imorgon eller på onsdag ;)
 
Jobbade natten till idag (måndag) och jag hade INTE köpt något att tugga på... Natten gick så trögt och ett sånt sug efter lakrits.... Så idag köpte jag turkisk peppar och nötchoklad :D Överlever nog denna natt nu :p
Är inte så trött än, men det kommer runt 4-5. När klockan är 7 så går tiden sjukt fort, och jobbar man på dagen och det är 45 minuter tills man ska hem så går tiden sjukt trögt ;) hehe.
 
God natt med er mina vänner så hörs vi nog imorgon :)
Ska försöka lägga ut bilder på lägenheten imorgon, men då kommer det inte att vara så fint :p
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0