03.03.2013

Hej mina godingar.
Det var väldigt längesedan jag skrev här nu ;)
Men jag har inte haft något blogglust kan man säga :p
 
Det händer en hel del här hemma ;)
Vi är på jakt efter lägenhet, det har inte varit någon lycka med det.
Idag klockan 12 ska vi på en till visning :)
Den ligger lite utanför Oslo (ca 20 minuter med bil) men den ser jätte mysig ut :)
En trea på närmare 80 kvadrat tror jag det var :)
Vi har ringt på en till men den ägaren svarar inte när Kenneth ringer.
 
Annars då.. Vi har två "inneboende" i vår lilla 1½ på 40 kvadrat ;)
Jag blir lite knasig när det ser ut som ett kaos varje dag ;)
Men det gör ingenting för snart får vi (förhoppningsvis) en större lägenhet :)
 
Den 24 februari dog Kenneths morfar Så den 14 mars åker vi hem till Hudik för att gå på begravningen den 15e. :(
Två begravningar/dödsfall på tre månader, det är tungt faktiskt. :/ Men nu har de det bra där uppe med andra nära och kära
 
Pluggandet går inte så väldigt bra med. Har tappat lust & ork. Men det kommer väl igen när vi har ett nytt hem där jag kan få privattid med mig själv och mina studier. Hoppas jag :p
 
Ja, jag har börjat jobbat natt nu och det går super bra. Det är så mycket roligare och skönare på natten än på dagen/kvällen ;) Jag undrar varför ;)
Ska prata med min chef imorgon, men varför får ni inte veta än :p hihi.
 
Nej nu har jag ingen skrivarlust längre.

Puss & kram
 
& ännu ett stort grattis till min älskade syster som fyller 20 år idag
 


Kommentarer
Postat av: Veronique

Er veldig spent på hvor dere skal på visning :)

Er det på Hovseterhjemmet du jobber natt?

Klem,

Veronique

Svar: Ja det är på hovseter jag jobbar natt :+ På haugerud ligger lägenheten :) Jätte fin var den :-D
Caroline Göstasson

2013-03-03 @ 11:54:00
Postat av: Veronique

Gratulerer med leilighet :)

2013-03-03 @ 21:56:11
URL: http://snuppisblogg.blogspot.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0