19.06.2013

En ny dag med nya möjligheter.
Eller nej, min rygg dödar snart mig :(
Det blev bra i några dagar men nu är det samma igen. Jag känner mig som en gammal tant :(
 
Jag har en sån hemlängtan till Hudiksvall, och hade jag inte jobbat i helgen så hade jag följt med Linnea :(
Men man kan inte få allt här i världen har jag hört :)
Jag vill ha en svensk sommar i år, här är det ingen sommar.
Grått och trist 95% av sommaren ;)
Och de andra 5% så blåser det så man kan inte ligga ute och sola för då fryser man av vinden ;)
Men man ska inte klaga, vi har det faktiskt inte dåligt.
Vi båda älskar detta land och vi kommer bo här i ett par år framöver :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka och fixa ögonbrynen hos Monica, det behövs....
 
Puss & Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: lillasyster

du är så fiiiiin! :D <3

Svar: Men det är väl du meeed :) hihi
Caroline Göstasson

2013-06-22 @ 11:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0