05.06.2013

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. :) Men jag tänkte att jag skulle klämma in ett inlägg bara ändå :)
Bloggen ska få sig en renovering, när vet jag inte. En vännina ska hjälpa mig med det :) Jag är usel på sånt ;)
Frysen blev inte helt stängd igår tror jag, för glassen var väldigt lätt och ta ifrån :p
hihi. Eller om min man tog bär imorse, det vet man aldrig :)
 
Vaggan är på plats och sänghimmeln också :) Nu ska jag ta det lite med ro och sen börja göra det tok mysigt :D
Men ingen bild kommer upp på det rummet förns vi är färdig ;)
 
Nej det var inte mycket jag ville dela med mig idag..
Att vara utan snus är det värsta som finns, är så arg och irriterad heeela tiden...
Stackars Kenneth ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0