04.06.2013

Jag är trög med bloggen, jag vet ;)
 
Jag kan börja med ultraljudet som vi var på i torsdags.
Det var det vackraste jag har sett
Mitt älskade barn, så fin och så liten
Hjärtat var fint och hjärtljuden
H*n var då 18 cm från topp till tå.
När h*n kommer ut så vet vi att h*n har tio fingrar och tio tår
Ååååååååh vad jag längtar efter min lilla ängel
Allt var fint, det fanns inte ett fel
7 november har vi fått bf, så vi får se om H*n tänker komma då eller om vi får vänta ;)
Varför jag skriver h*n är för att ingen där hemma ska veta ;)
Jag har skickat hem fyra paket, en till varje :)
Mormor& morfar & farmor & farfar. Alltså barnets inte våra ;)
Jag hoppas att det kommer fram i morgon.
Jag skickade det tidigt igår så det borde redan ha blivit sänt tycker jag !? :)
 
Tvätta och städa resterande 3 rummen står på agendan idag. Tvätta bebiskläder ska jag göra.
Endast för att jag ska hänga de ute så de får vädras, de har legat i kartonger i ca 20 år ;)
hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0