07.12.2013

Här sitter jag efter midnatt och ska skriva blogg ;)
Nope, sonen sover inte ;)
Han ligger och gosar med Kenneth i soffan.
Han vill inte sova i sängen om inte vi är där tror jag.
Allt för bortskämd ;)
Det får vi väl sota för om ett par månader/år :)

Igår blev lilla gubben en hel månad ♥♡
Tiden går för fort....
Han är så stark i hela kroppen.
Huudet är med, ögonen är med (redan från födseln faktiskt) och han klarar att stå och hoppa om
man håller i honom såklart. Han blir så stor allt för fort :(
Men men sånt är livet ♥♡
 
Snart åker vi upp mot Hudiksvall för att spendera jul & nyår.
Längtar ihjäl mig efter släkt och vänner.
Speciellt nu när man har barn och alla vill ses och gosa :)
 
Saknar min syster otroligt mycket ♡
Men snart ses vi ♥
 

Kommentarer
Postat av: lillasyster

ja snart så ses vi! :D :D :D :D suuuuperkuuul! <3 <3 <3 <3 <3

2013-12-07 @ 13:48:43
URL: http://emeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0