27.04.2013

Vad nyfikna alla blev när jag skrev att ni skulle hålla utkik på bloggen idag ;)
hehe.
 
Ja som ni alla kanske redan har anat, så ska jag och Kenneth bli en familj
Idag går vi in i vecka 12 och eftersom man ska vänta i 12 veckor innan man går
ut med en graviditet så har jag NÄSTAN hållt mig ;)
Den första mars fick vi veta att det växer en liten skrutt i min mage :')
Bara tanken får mina ägon att fyllas av tårar :')
Vi slutade med p-piller för två år sedan men har aldrig lyckats blivit gravida,
så jag gav upp all planering av ägglossning osv och då hände det ;)
Det var faktiskt Linnea som sa till mig att jag skulle testa mig men jag "visste" att jag bara skulle bli besviken om jag gjorde ett test. Det första var ett - så vi gick ju och festade den helgen och jag tänkte inte mer på det ;)
Men jag fick en sån otrolig mensvärk men mensen kom aldrig.
Så Linnea sa till mig igen att jag skulle testa mig (en vecka efter det första testet) och då blev det ett +.
Jag skakade och grät och var helt ifrån mig.
Jag ringde Kenneth och sa att vi "plussade" :')
 

Han blev nästan mer lycklig än vad jag blev ;)
Är än idag faktiskt :p
Han kommer bli en super bra pappa till våran lilla skrutt
 
Jag började blöda när vi var i ca vecka 6, och självklart blev vi lite oroliga.
Jag gjorde en undersökning, men hon på akuten såg ingenting. Ett belägg av foster men inget mer.
Så hon sa att hennes "magkänsla" var att den hade dött och att min mens kom...
Meeeen ikke, den sprattlade och hjärtat slog så fint när vi var på ultraljud den 10 april :)
Så sa läkaren att vi var i vecka 9+4 :)
 
Lilla skrutten är 2,5 cm stor på denna bild :')
 
 

Men i slutet på maj så ska vi göra ett till ultraljud, det man brukar göra i vecka 16-18 :)
Ni kan inte tro hur mycket vi längtar.
Jag känner på mig att det är en pojke, men nästan alla tror det faktiskt :)
 
Så nu kommer min blogg att byta tema helt och hållet ;) hihi
 
Nu vet ni om vår stora lycka :')
 
Magen är faktiskt jätte uppblåst och vissa kvällar är den stenhård :p
Så det blir nog en stor bebismage ;)
 

Kommentarer
Postat av: linnea

Äntligen <3 kommer de ut ur skalet;) hihi <3

Svar: Haha ja ;) hihi ♥
Caroline Göstasson

2013-04-27 @ 13:36:10
Postat av: Berit

Grattis igen! Kramar till er

Svar: Tusen tack söta Berit ♥ Kramar
Caroline Göstasson

2013-04-27 @ 13:42:11
Postat av: Thérése

Sitter å gråter ja.. :) stort grattis hörrni! Kramar!!

Svar: Sötnos :) Tusen tack ska du ha :) Kramar
Caroline Göstasson

2013-04-27 @ 14:20:56
Postat av: Veronique

Gratulerer så masse :)

Klem ♥

Svar: Tusen tack :) <3
Caroline Göstasson

2013-04-27 @ 20:31:59
URL: http://snuppisblogg.blogspot.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0