24.04.2013

Jag vet att jag är helt usel på att blogga.
Men så är det ibland :)
 
Vi åkte hem till Hudik förra onsdagen och stannade tills söndagen.
Vi snurrade runt och träffade folk och nära.
På fredagen grillade nästan hela gänget och det var så mysigt.
Fick mysa med lilla Tiffany som grät lite titt som tätt när hon var med mig ;)
Men så är det när man är liten :)
 
På söndagen åkte vi till Hedemora och myste med Janne och Anna.
Alltid lika trevligt, men det blev inte en så långt visit, men de kommer ju snart och hälsar på hoppas jag ;)
 
Igår och idag har det inte varit någon bra dag. Är irriterad och huvudet håller på och sprängas.
Sov säkert 12 timmar i natt, men skulle lätt kunna sova 12 till.
Usch och fy, men så är det här i livet :)
 
Längtar tills på lördag :)
Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0