26.09.12

Men hörrni, nu vet jag inte rikigt vad jag har gett mig in på ;)
Nej då, skämt & sido.
Hämtade ut paket från skolan idag. Det är sjukt vad saker jag har fått.
Man kan tro att jag ska bli arkitekt ;)
Som jag ska bli :p

Ska nu försöka mig på detta, det blir ett mysterium. Tur att det är några dagar innan skolan börjar :p
Detta kommer bli så kul :D
Nu kommer jag äntligen att nå min dröm

 
Igår vad vi på "Ikveld med Ylvis" HUR kul som helst. Ont i händer och rösten efter allt tjoande ;)
Som vi skulle göra, eftersom det går till tvn ;) Här är några bilder :)
 
 

 
 
 
Hoppar över bilden på mig, såg inte riktigt klok ut ;)
 
Puss & Kram mina vackra

Kommentarer
Postat av: Berit

Lycka till! Det går säkert bra bara du kommer in i det. Verkar kul ju!
Kram!

Svar: det hoppas jag med :) Kram
Caroline Göstasson

2012-09-26 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0