24.09.12

 
En ny vecka med nya äventyr :)
Imorgon ska jag, Kenneth, Linnea och Alexsander gå och se Ylvis ;)
Vi var och såg på den förra säsongen och de är ju så sjuk ;)
Men nu är David Batra också med ;)
Kolla på youtube så förstår ni vad jag menar ;)
Meen det är skit tråkigt att inte Kalle är med. Det var han som gjorde "hela" showen förr.
Meeen de är lika rolig för det ;)
 
 
Har jobbat hela helgen, så idag är jag ledig.
Så skönt. Helgen har varit bra, allt har flytit på bättre än vanligt ;)
Jobbar dag hela veckan.
På lördag är det fest hos Hilde-Gunn, hon blev 30 för någon månad sedan :)
Det ska bli kul. Men fösrt måste jag fråga min chef varför jag har ett pass på söndag, kan inte påstå att jag har satt upp mig på extra då !?
 
Mina saker som jag ska ha till mina studier skickades förra veckan :D
Så de poppar väl upp i brevlådan snart :D
Det ska bli så otroligt spännande att börja studera igen :D

Om 12 veckor och 5 dagar åker vi heeeeeeem till hudiksvall :D
Guuud vad jag längtar !!!
 
Jag har shoppingfeber, allt i butikerna är så snyggt......
Jag vill köpa allt, men jag måste ha pengar till studier & räkningar. Så jag får se hur mycket som blir över ;)

Kenneth påstår att jag har allt för mycket, men det har jag ju inte ;)
 
Det är iiiiiiiiskallt här hemma. Nästan så man hackar tänder.
Hörde från en kollega igår att det hade snöat i Skii. Sjukt. I september !!!?
 
Det var det :)
Puss & kram
 

Kommentarer
Postat av: Hilde-Gunn

Så på vaktlisten at du fortsatt står på på søndag. Håper det ordner seg, at du får fri :-)

Svar: Nu har jag ordnat söndagen ;)
Caroline Göstasson

2012-09-26 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0