20.09.12

Sitter & fösrsöker få i mig frukost, utan att få det upp igen ;)
Är ingen frukost människa såhär på morgonen ;)
Men en kopp vanilj te, det är aldrig fel :)
 
Jag längtar så mycket till jul & nyår.
Vad ska ni läsare göra då ?
Kanske inte har några planer ännu ;) Jag menar, det ska ju först vara Haloween ;)
 
Ska jobba ikväll, 15.30-21.30, samma imorgon och dag hela helgen.
Jippi, eller inte.
MEN NU ÄNTLIGEN har Hilde-Gunn kommit tillbaka fran streiken. :D
Så nu i helgen kommer jag ha det trevligt, får jag hoppas ;)
 
 
Puss & kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Majlan

Är ingen frukost människa jag heller. Måste typa ha vaknat till på en timme innan jag kan få i mig nått.

2012-09-20 @ 12:05:16
Postat av: evelina

halloween* ;)

Svar: Samma de väl ;)
Caroline Göstasson

2012-09-20 @ 22:45:44
URL: http://egostasson.blogg.se
Postat av: Hilde-Gunn

Det er bra vi har samme jobbhelg :-) håper du tar noen ekstravakter på min helg når du slutter :-)

2012-09-26 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0