19.09.12

Jag har miljoner känslor i kroppen som jag inte vet vad jag ska göra med...
Är arg, irriterad i ena sekunden och i andra sekunden älskar jag allt i livet.
Snacka om humörsvängningar ;)

Började dagen med att städa ( ovanligt?! nej)
Har dammat, dammsugit och sen orkade jag inte mer :)

Har försökt mig på den idiotiska datorn, blir vansinnig!
Men nu har jag fått lite hjälp, men jag måste vänta på Kenneth. Det är han som får ordna med det ;)
Jag fattar ju ingenting om teknikens värld ;)

Jag blev ganska förvånad idag när jag kollade facebook, en barndomsvän som jag länge har varit ovän med ville helt plötsligt bli vän :) Det är nog det roligaste på hela dagen ;)
Det är 5 år sedan som vi blev osams. Över en skit sak om man tänker så idagens läge :)
Med det är riktigt kul :)
 

När en dörr stängs så öppnas en ny :)
 
Nej jag undrar om jag ska börja laga mat. Fisk står på menyn idag. Fast det vet inte mannen om ;)
Jag som inte tycker om fisk ;) Men det ska bli gott ändå. Kenneth har lyckats laga god fisk, så då kan väl jag med ;) Haha.
 
 
Puss & Kram era godingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0