18.09.12

Tänkte skriva om en person som betyder väldigt mycket för mig.
För 19 år sedan så mötte jag min bästa vän.
Den dagen visste jag det inte.
Vi bråkade varje dag (minst) och vi har nog hatat varandra 10000 gånger.
Men nu efter 19 år så gick det upp för mig, att min bästa vän har alltid funnits vid min sida.
Fast vi inte ses varje dag, så pratar vi med varandra flera gånger i veckan (inte alltid, men oftast)
En resa gjorde allt.
Har aldrig kunnat tro att det var du som är den som alltid har funnits här för mig, och jag för dig.
 
Jag kommer aldrig glömma den resan vi gjorde, för då fick jag veta, att du min absolut bästa lillasyster
är min bästa vän
 
Älskar dig
 
 


Kommentarer
Postat av: Majlan

Systrar är det bästa som finns=) Jag har tre=)

2012-09-19 @ 13:02:16
Postat av: Anonym

Jag kommenterar med 2 ordspråk.
Ibland ser man inte träden utan skogen.
Bättre sent än aldrig.
Jag är så glad att ni hittat varandra och har den relation ni nu har!
Kram Berit

2012-09-19 @ 16:26:47
Postat av: evelina

ååh jag blev tårögd. du är så underbar, bästa vän! jag älskar dig! <3 <3 <3

Svar:
Caroline Göstasson

2012-09-19 @ 16:30:19
URL: http://egostasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0