17.09.12

Nu är det en stund sedan som jag skrev här.
Har haft många tankar & funderingar de senaste dagarna.
Jag har länge viljat studera till något jag VERKLIGEN vill.
Det har varit lite till& från.
MEN IDAG ANMÄLDE JAG MIG :)
Allt är betalat & klart :)

Ska börja studera till Inredningskonsult :D
Hur otroligt kul blir inte det, snacka om omvändning i karriären ;)
Från Undersköterska till Inredningskonsult :)
Jag är så nöjd mina kära läsare, dyrt var det inte heller Ca 14.500 DDK :)
Ååååh vad jag längtar tills den 1 OKTOBER :D
Jag kommer inte få ut någon ekonomi under utbildningen, så jag kommer jobba extra på hovseter (där jag jobbar nu) och det känns ganska bra ändå. Nu kommer jag bestämma allt själv, lägga upp alla planeringar efter min önskan. Men det är ju tur att min man tjänar kosing och kan försörja oss (om det blir kris) men det tror jag inte. :)
Denna utbildning är i ca 17 månader (om jag följer exakt på tiden) jag kan göra lite som jag vill, ta en paus lite då& då, men det har jag ingen lust med :)


Ja nu vet ni om det :) KUL VA :D
 
Den 12 September "firade" jag & Kenneth 4 år och 6 månader (2 år förlovade) tillsammans. :)
Så igår gick vi på en show, blandning av klassisk& breakdance The flying bach :)
Der var sååååååååååå coolt. Det är något som jag rekomenderar till er som tycker om att se shower :)

Det var det jag hade om det :)

Nu i jul så kommer vi hem och stannar hemma till EFTER nyår ! ;) :D
Det är första gången sedan vi kom hit.
Kenneth jobbar inga röda dagar & jag studerar och behöver inte jobba ;) Nog för att det är "bra" betalt. Men vi båda känner att vi vill hem till nära & kära :)
Så det blir en otroligt mysig jul med de bästa familjerna :)
 
Nej, nu ni ska jag plocka lite & hänga tvätt.
 
Puss & Kram min vacka läsare .
 
 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

ÅÅÅH! varför har du inte sagt att ni kommer heeem?! :D :D HAPPYDAY MAMA!
riktigt kul att höra om utbildningen oxå älskade syster, du klarar det :D <3 <3 puss!

Svar: För att jag inte har tänkt på det ;) Typ :p Jaa det kommer bli så kul :D Är så taggad :D Älskar dig meed <3
Caroline Göstasson

2012-09-17 @ 16:16:06
URL: http://egostasson.blogg.se
Postat av: Anonym

Härligt med utbildningen! Och din lycka över jul och nyår! Önskar dej all lycka till med pluggandet söta du.
Kram från Berit

Svar: Tack Berit, du är så fantastiskt snäll. Kramar till dig
Caroline Göstasson

2012-09-17 @ 16:21:24
Postat av: Hilde- Gunn

Så bra at du har bestemt deg for å studere, ett riktig valg :-) og veldig bra at du skal jobbe ekstra på Hovseterhjemmet :-)

Svar: Hehe, ja det är ju en trygghet hos er vet du Hilde-Gunn :)
Caroline Göstasson

2012-09-17 @ 16:35:32
Postat av: Majlan

Gud så häftigt=). Det är något som jag verkligen skulle vilja prova på. Lycka till=)

Svar: Ja det ska bli väldigt spännande :)
Caroline Göstasson

2012-09-19 @ 13:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0