05.09.12

Jag känner mig så trött på människor.
Ärligt talat så känner jag att mina såkallade "vänner" bara utnyttjar mig.
Ska jag vara helt ärlig, så är det ingen av mina vänner som ens har hört av sig, inte sedan vi flyttade hit.
Ett sms eller ett telefonsamtal skulle göra helt utmärkt.
Varje gång vi har varit till Hudik så är det ingen av er som har hört av sig, det är bara jag som ska hålla "kontakten"
Men nu vet jag vilka som är mina "vänner"

Usch och fy för er.....
Och att ingen ens kan komma hit och hälsa på oss !?
Seriöst..... Nej fan vad trött jag är på er, och jag hoppas innerligt att ni tar åt er !!!!!!!!
 
 
Blir så arg och besviken! Argt inlägg idag !!
 
Men räkna INTE med mig när ni har problem......
 


Kommentarer
Postat av: linnea söderlund

Bra!!! stå på... <3<3

Svar: Du är ju en av de BÄSTA vännerna jag har !!!! <3
Caroline Göstasson

2012-09-05 @ 21:43:05
Postat av: evelina

älskade lilla storasyster! <3 <3 det ordnar sig, det kommer alltid en tid i livet då man märker vilka som är riktiga vänner. och det är nånting man måste leva med.. tråkigt nog. men jag älskar dig mest av allt allra käraste syster!

Svar: Ja jag vet det, och nu vet jag vilka det är. Ganska skönt på ett vis! Älskar dig med gumman min <3
Caroline Göstasson

2012-09-05 @ 21:44:30
URL: http://eveliinag.devote.se/
Postat av: Emmelie

"/ okej, tråkigt att du känner så... :(

2012-09-05 @ 21:48:23
Postat av: Veronica

Det tråkiga är att jag kan säga: Jag vet hur det känns! Alla mina "vänner" försvann när jag flyttade upp till Hudik.. Det är 2 st som har varit & hälsat på, inga fler utan då låter det ALLTID "Vi måste ses när du kommer hem" tss, kan ni fett glömma brukar jag tänka då..
Jag önskar dock att vi inte hade haft de problem vi haft, då hade det varit lättare för mig att komma & hälsa på & så. Men jag bryr mig iaf om dig & hör av mig oavsett om jag behöver tröst eller inte..

<3

Svar: Ja det är skit tråkigt när det blir såhär! Ja jag vet det! Men du hör ju iaf av dig till mig ;) <3
Caroline Göstasson

2012-09-05 @ 21:57:37
URL: http://siivonenveronica.blogg.se
Postat av: Åsa

Vet precis hur du känner, man får snabbt reda på vilken vänskap som varan, synd bara att det ska måsta krävas en flytt för att inse det!

2012-09-05 @ 23:08:28
Postat av: evelina

nu är du riktigt dålig på att blogga systra mi. nu blir jag ju lite besviken på dig, för nu har ju inte jag nånting att lääsaa! :D puss <3

2012-09-14 @ 08:33:30
URL: http://egostasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0