Justja.

Glömde ju skriva om helgen med Bästa Linnea.
 
Hon var hos oss på frdagen 28.09 och vi lagade god mat & bakade blåbärspaj :)
Hon sov hos oss också (första gången på typ 12-13 år, men då gick hon hem) ;)
Hur mysigt som helst.
På lördag ska vi ha dejt & gå på bio och bara myyysa.
Jag är SÅ glad att jag har henne som vän. Bästa vän
Vad hade jag gjort utan dig, nog levt som vanligt osv. Men det hade inte varit lika roligt utan dig tror jag :)

SÅ TACK för att du är den du är och alltid har vi så otroligt mysigt & kul tillsammans !! :)
 
Idag hade vi en kaffe dejt hos oss.
Prata en massa strunt & skrattade åt allt tokigt folk som finns på denna jord :)
 
 
Linnea Söderlund, du är min stjärna
 
 
Ja, en sne jävla bild..Jävla skit.

Kommentarer
Postat av: linnea söderlund

naw men söta dej.. å vad hade jag gjort utan dej? en vän man kan snacka om ABSOLUT ALLT med.. å jag vill INTE att ni ska flytta när jag kommer närmare er ju.. <3<3<3

Svar: Haha men hörrudu, det är bara (kanske) 10 minuter med trikk ;) Men som det ser ut nu så blir vi ju här i den skruttiga lägenheten ;) ♥
Caroline Göstasson

2012-10-04 @ 21:44:43
Postat av: linnea söderlund

GILLAS STARKT..:)

2012-10-04 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0