31.10.12

 
Förstår ni att vi går in i November imorgon ?!
Det gör inte jag !!
Snart får vi åka hem till kära där hemma i Norr
Längtar som en tok att få krama alla mina kära där hemma :(
 
Om 19 dagar kommer min älskade farmor hit & ska mysa med oss i ett par dagar
Min farmor är och kommer alltid vara min bästa vän.
Vi har alltid haft en speciell relation & det är alltid så mysigt att vara med henne.
Jag undrar vad jag egentligen hade gjort utan henne ?!
Hon har ALLTID genom alla mina år hjälpt mig & stöttat mig genom allt det skit som har hänt.
Hon har den största delen av mitt liv varit den som verkligen har brytt sig om mig
& tagit hand om mig.
Jag är otroligt tacksam för att min farmor är just min farmor
 
Idag har jag pluggat så ögonen snart hoppar ut ;)
Har gjort färdigt den första uppgiften & det känns jävligt bra måste jag säga ;)
Måste vila mina vackra ögon från att sitta framför denna dumburk ;)

Så nu lagar jag mat & har plockat lite :)

Igår när det var min "sista" dag på jobbet så fick jag blommor av en anhörig & ett paket från en annan anhörig :) Jag blev så rörd :) Det är små stunder i livet som gör att man känner sig uppskattad :)
Det rörde verkligen i hjärtat
 


 
 
Jag har haft världens bästa & mysigaste anhöriga. Det verkligen värmer i hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0