26.10.12

Ni anar inte hur länge jag har väntat på att vara lång ledig.
Nu är jag ledig i TRE hela dagar. Det var en evighet sedan jag var ledig så länge.
Helt underbart måste jag säga :)
 
Har jobbat & stått i den senaste veckan, känner att jag har inte fått vila en sekund.
Så nu i helgen ska jag bara slappa.
Ingen stress, bara ta allt som det kommer.
 
Idag färgade Linnea håret på mig, så nu är jag den normala Caroline igen ;)
Har inhandlat tre julklappar också :)
Det är bara ett par 100000 paket kvar ;)
Men det är väl bättre att börja i god tid än att vänta till sista sekund ;)
 
Farmor kommer på besök den 19 November & stannar i några dagar.
Gud vad jag saknar henne....
 
Har nyss köpt en klänning till nyår ;)
Köpte den i en mindre storlek så jag har något att motivera mig till, till träning alltså ;)
Den kommer bli förjävla snygg på mig om jag lyckas få den ordentligt på mig ;)
Det tror jag nog, har lyckats en gång, så varför inte nu då ;)
 
LÄngtar hem till Carola & hennes familj. Mina underbara syskon också.
Nu är det inte långt kvar tills vi kommer hem
 
Ja det var väl det för denna gång.
På tisdag är det min sista "fasta" dag på jobbet. FAN VAD HÄRLIGT.....
Nu äntligen kan jag fokusera på studierna ! :D
 
Ja det var väl det.
 
PUSS mina godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0