17.10.2012

Åh vad jag längtar till jul. Längtar att få sitta hemma hos min svärmor & hennes underbara familj och få känna den riktiga känslan av jul. Hemlagad mat & kakor och allt möjligt gott.
Den riktiga tomten & julklappar och en super fin julgran. Och efter allt, sitta tillsammans och mysa på kvällen.
Åååh vad jag älskar julen.
Den dagen pappa gick bort (på julafton 2002) så trodde jag aldrig att jag skulle känna glädjen av julen igen. Men när jag kom hem till Carola & hennes underbara familj på julafton 2008 så kom glädjen & lyckan tillbaka för julen.
Nu skulle jag aldrig gå utan en julafton. Det är då hela familjen samlas & alla är snälla & glada. Rosig i kinden & lycklig för att vara tillsammans
 
Detta år så ska min älskade lillasyster få den upplevelsen jag fick hos Carola.
Nu ska hon vara med & fira jul med oss.
Läste precis ett inlägg på hennes blogg http://egostasson.blogg.se/ och började gråta som ett barn.
Min syster är min bästa vän. Man kunde inte få en bättre syster än henne ♥
 
Den dagen vi får en egen familj så kommer allt att bli så mycket mysigare.
Tänk en egen liten, som sitter under granen & ruskar på paketen och gråter när tomten kommer (haha)
Julen är den bästa tiden på året, då alla är tillsammans
 
 
Carolas julgran förra julen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Savannah

jag läste det hon skrev:)
Det var så himla fint:)
Var rädda om varandra för syskon är det värdefullaste man kan få:)

2012-10-22 @ 20:31:25
URL: http://Elinorsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0