15.10.2012

Hade inte en bra vecka förra veckan.
Min kropp är väldigt konstig & jag har ingen aning varför.
Linnea & jag var på akuten på lördagen från 12.30 till ca 16.45.
Men inga svar fick jag, en sjukskrivning i två dagar.
4 dagar borta från jobbet, det är nog rekord.
Inte för att det var så bra, men jag behövde verkligen det.
Det var ganska tungt att vara på jobbet idag också, men det gick.
Slutade 13 för jag hade en "akut" tid hos min läkare som jag aldrig mött och kände att det var väldigt obehagligt
att gå dit, eftersom jag aldrig har blivit bra bemött hos andra doktorer,
Satt & väntade i en timme innan vi (jag& Kenneth) fick komma in i rummet.
När vi kom in så var det absolut inte som jag hade tänkt mig. Han var så otroligt lugn & trevlig och man kände verkligen en trygghet när man satt där, nästan naken i stolen framför. Haha.
Men han lyssnae & förstod nästan vad jag pratade om (det är inte lätt att förklara mitt problem, jag vet knappt hur jag menar) men han fattade nog vinkeln ;) Fick ta en massa blodprover ( som jag hatar) och sen fick vi gå.
Nu är det nästan så jag längtar tills den 24 än att inte vilja gå dit, kräkas & ligga sjuk. Nej han är toppen, lever vekligen för att hjälpa människor....
 
Ja efter mitt besök hos honom så åkte vi & hjälpte bästa Linnea & flytta.
Ååååh herregud vad saker hon har. Två runder med bilen ködre vi, packade in varje del i bakluckan på skåpbilen ;)
Men nu kommer hon stortrivas i sin nya lya :) Ska dit imorgon efter jobbet & hjälpa henne med all uppackning :)
Det kommer bli kanoners :)
& efter allt detta så gick vi till godisbutiken & köpte godis ;) Mmm det förtjänade vi :p
 
Veronica skrev ett väldigt sant & ärligt inlägg om vår vänskap. Jag känner samma sak.
Det är inte många som tror på att det kan hålla, jag kan vara ärlig & säga att jag todde att det skulle bryta ut igen. Men nej, verkligen inte. Nu är det på riktigt :)
Puss & Kram till dig söta Veronica
 
http://siivonenveronica.blogg.se/
 
Ja det var allt för mig ikväll.
Puss & kram söta läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0