29.11.2012

Om två dagar är det december. Kan ni begripa det ? Det kan inte jag ! ;)
Alltså, då börjar JULKALENDERN !!!!! Gud vad jag längtar.
Mysteriet på greveholm 2....
Man blir som barn igen ;)
 
I förrgår julpyntade jag & Linnea ;)
Det blir så mysigt, men ändå inte helt juligt.
Lite tomtar här & där ;)
Satte upp gardiner i köket idag, måste på IKEA & köpa gardiner till vardagsrummet :)
Vet ni vad jag har.... ?!
Helt slut på ljus, det är inte min stil att ha slut på ljus :o
Blir lite chokerad över mig själv ;)
Men jag & Kenneth ska ta en tur upp dit någon dag, snart hoppas jag ;)
 
Har städat & donat här hemma idag.
Ska ställa mig & laga mat, men är helt tom för ideer. Hjälp någon ?!
 
Lyssnar på Dirty dancing musiken & LÄNGTAR som en dåre tills jag & mitt gull ska åka
& se showen, LIVE ;) Det kommer bli så kul.
Jag går här hemma i pyjamas & dansar.
Man känner sig sååå otroligt sexig när man står & skakar rumpan genom hela lägenheten ;)
Jag undrar vad grannarna tänker :p
 
23 dagar kvar tills vi åker hem till kära Hälsingland, finner inga ord för hur mycket jag längtar !!!!
 
Det var det för idag :)
Inte så mycket, men lite uppdatering blev det ;)
 
 
 
Jag saknar mina älskade syskon sååååå otroligt mycke :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0