24.11.2012

 
Igår kom Kenneth på att jag inte har sett den nya twilight-filmen, så vi bokade & såg den.
FAAAN vad bra den var. Jag satt & höll så hårt i Kenneths hand så jag tror att det gjorde ont på honom ;)
Men den filmen var nog den bästa.
Synd att det är slut med de filmerna...
 
Igår innan bion gick vi & träna, har träningsvärk i rygg, axlar, ben, rumpa & armarna.
Men konstigt det när jag tränade bara armar & rygg ;)
 
Om 3 veckor & 6 dagar åker vi till Hudiksvall :D
Wiihoooo
 
 
I februari ska jag & 7 till till ett ställe i Norge & åka skidor ;)
Jag kommer garanterat bryta varje ben i min kropp ;)
Men skit kul kommer det bli.
Syrran ska med också, :D
Kenneth, Christer & 4 norrbaggar till :p
 
 
Annars är det inte mycket som händer här i Oslo.
Men vi har det bra iaf :)
 
Det var allt för mig idag.
Puss & kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0