21.11.2012

Det är så mysigt & ha famor här hos oss :)
Igår var vi ut en liten tur på stan, träffade Linnea & fika gick hem till henne & de pratade hur mycket som helst ;)
Jag satt brevid & förstod inte vad de pratade om ;)
Åkte till en änglabutik lite utanför Oslo.
På bussen tillbaka så säger farmor (det var mycket trafik) "Har du aldrig varit med om någon krock här" "Nej svarade jag" 2 sekunder efter så krockar bussen som vi sitter på, på min sida, nedanför mig.
Det var så typiskt ;)
Men vi klarade oss, det var taxibilen's fel för han stod allt för nära bussen i en korsning när vi svängde.
Obehagligt var det iaf.
 
Idag har vi varit på stan, fick ett par nya skor & igår fick jag en kofta :)
Hon är så snäll min farmor :)
 
Fick ineg nlön igår, bara för att jag går på timmar nu när jag har slutat på fast anställning.
Så nästa månad får jag pengar.
Det var bara tur att jag hade sparade pengar som jag kan ta av ;)
Plus att Kenneth fick en bra lön så vi inte blir helt utan mat ;)
Då är det skönt att man är två som delar på hyra + mat & allt annat som måste betalas.
 
Nu ligger farmor & snarkar i soffan, så jag måste nog hålla henne vaken ;)
hehe.
 
Puss & Kram
 
4 veckor & 2 dagar tills vi åker hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0