19.11.2012

ÄNTLIGEN är måndagen kommit!!
Har aldrig i mitt liv längtat efter måndagar, men ni vet att denna måndagen är speciell ;)
21.30 står jag på tågstationen & kramar världens bästa farmor :D
 
Nu idag står det en jävla massa göra på schemat ;)
Men faktiskt, så är det inte så väldigt stökigt hos oss :o
Det behövs bara lite dammsugning & golvtorkning ;)
Ska inhandla lite saker osv :)
 
I många herrans år har jag haft problem med min rygg..
Har gnällt om det, har pratat med min läkare & alla säger att jag MÅSTE träna
ryggen. Har gjort det förr & igår gjorde jag det igen.
(Jag är sjukt stark i min kropp, speciellt i armarna & benen, tycker jag då) ;)
Men iaf, körde bara ryggträning & idag har jag vääääärldens träningsvärk, runt "gäddhänget" om ni
förstår vad jag pratar om ;)
Ryggen gör det också ont i, men jag vet inte om det är träningsvärk eller det normala ;)
 
Imorgon ska jag & farmor på utflykt & på onsdagen vet jag inte så mycket om, men det blir nog en tur
på Oslo's julgator & vem vet om man hittar lite fler julklappar ;) :)
 
Nu jag jag grejja lite :)

Puss & Kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0