17.11.2012

Om 2 dagar är min älskade farmor här hos oss !!!
Vet ni hur mycket jag längtar efter henne??? Det är sjukt, faktiskt..

& sen är det inte många dagar tills vi åker hem till resten av alla favoriter!!!!
 
Jag är så otroligt tacksam för alla underbara & fina människor jag har runt om mig, 24/7.
Alla mina underbara vänner & alla nära där hemma & sist men inte minst min älskade Kenneth.
Jag är en lycklig människa som vandrar på två ben på denna planet.
Tack alla mina nära & kära för att ni finns för mig lika mycket som jag finns för er
 
Idag har jag jobbat, tog en härlig & välbehövlig prat med Kenneth
Oavsett om vi blir oenig om något eller om det är något den andra går & gnager på så löser vi alltid våra problem tillsammans. Det är jag oerhört tacksam över.
Vi är aldrig ovänner, vi kan bli irriterad men aldrig arg så vi går varandra på nerverna.
Min bästa vän
Trodde att jag aldrig skulle hitta en man som dig
 
Mycket hjärtan det blev i min blogg idag :)
 
Fick höra en väldigt glad nyhet idag, en av mina närmaste vänner på hemmafronten ska bli mamma
Åååh vad jag blev glad för deras skull
Kära vän, jag önskar dig & din kille all lycka
 
Nog med hjärtan för idag.
Nu ska jag spela The Sims 3 Årstider ;) wihooo
 
Puss & kram på er mina godingar
Några hjärtan till fick ni
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0