14.11.2012

 
Idag har jag städat som en tok i sovrummet.
Vi stog här hemma & skrubbade mögel i sovrum & badrum för någon dag sedan.
Gud vilken skillnad det blev. Men det är fortfarande mögel i sovrummet :/
Det är inte konstigt att man blir sjuk....
Så nu i December ska de höja hyran, igen. Så nu blir det nästan 10500/månad & det är
det inte värt för denna skit lägenhet..... Så nu är jag på desperat jakt efter en ny lägenhet...
Betalar hellre 10500 för en stor & fin lägenhet än denna skruttiga lilla håla....
Plus att jag vill, eller vi vill ha större.
Bättre det den dagen då vi blir fler :)
 
Tog iaf några bilder på rovrummet idag som jag tänkte kasta upp på bloggen :)
Har inte något överkast på sängen bara för att jag har det på tork ;)

Det är det finaste/mysigaste rummet i denna lägenhet :)
 
 
 
 
Mysigt, eller hur :)
 
 
Imorgon ska jag jobba, tro det eller ej. Blir ganska tråkigt att sitta hemma & glo in i datorn & plugga 24/7 ;)
Har varit ledig i två dagar & det tycker jag är lagomt, sen kan jag jobba som en dåre i några dagar & sen vila lite :)
Trodde nästan att min chef hade glömt bort mig, men hon skickade sms idag :)
 
Längtar hem till min älskade svärmo & mina syskon & farmor& farfar & alla andra goa härliga människor.
Men det är inte så långt kvar :') 34 dagar
 
Har tränat i några dagar nu, men måste vila mina vader, det gör sjukt ont när jag springer, fast jag regulerar höjningen på bandet. Kanske måste styrketräna lite & inte bara springa :p
Men EVO är så litet & jag tycker inte alls om att träna när det är så mycket folk runt mig.
Får nästan lite panik :o
Konstigt!!
 
Fick även en tid på sjukhuset, som jag har väntat..
13 december händer det. Gud, det är nästan så jag längtar & få se vad det är för skit i min kropp...
 
Det var det för idag :)
 
Puss & god natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0