12.11.2012

Om 39 dagar åker vi hem...
Yes, jag räknar dagarna för nu längtar jag verkligen hem....
 
I natt drömde jag en sjuk dröm, vi åkte hem & var i Hudik vid hamnen då jag kommer på att vi inte har
julklapparna med oss. Vi fick åka hem till Oslo igen för att hämta de.
Så det första jag ska packa in i bilen det är julklapparna ;)
 
Idag ska jag jobba 17-21, inte så länge, men bättre än ingenting.
Jag har lovat Kenneth att jag ska träna hela denna vecka, men när jag vaknade idag så kände jag bara "ååååh neeeej" men jag trotsade min ovilja & gick till gymmet ;) Ganska stolt över mig själv.
Sprang bara 30 minuter. Men det är ju iaf 30 minuter nytta än onytta ;)
 
Jag längtar efter min svärmor sååå otroligt mycket!!
Jag kom på för någon dag sedan att hon & jag har aldrig haft en "rgrn tid" med varandra.
Så jag ringde & frågade henne om vi skulle ha det och då fick jag som svar "det har jag också tänkt på många gånger" ;) Så nu när vi kommer hem så ska jag & världens bästa svärmor ut på egen hand :)
Det kommer bli så mysigt :)

Nej nu ska jag göra mig färdig för att dra till jobbet.
:) Jobbar med Birgit idag, vad jag vet & det är ju ett plus :)
 

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Savannah

Å så vacker bild :) Vi måste bara träffas då du kommer till hudik :D

Svar: Ja det ska vi göra :)
Caroline Göstasson

2012-11-18 @ 21:32:02
URL: http://Elinorsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0