11.11.2012

I 4 år & snart 8 månader har du & jag stått vid varandras sida.
Med skratt, gråt & lycka.
För varje dag som jag spenderar med dig, växer lycka & kärlek inom mig.
Du gör mig stark & lycklig.
Du är dig själv, hela tiden.
Du finns alltid för dina vänner & din familj.
Du är min perfekta man & du kommer alltid att vara mannen i mitt liv.
Min kärlek till dig älskade Kenneth Ekbom går inte att beskriva.
 
Vi har upplevt så otroligt mycket tillsammans & ännu har inte livet börjat.
Vi har mycket kvar att utforska, mycket mer att se.
Allt det ska vi göra tillsammans, du & jag.
 
Du är min dyrbara skratt & min lycka här i livet.
Jag ser verkligen framemot att dela hela mitt liv med dig.

Jag älskar dig otroligt mycket & jag vet att du älskar mig mer än det :)
 
Kenneth Ekbom, min själsfrände min skatt
Vad vore mitt liv utan dig ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0