05.11.2012

Om två veckor och 7 ½ timmar så är farmor här med oss :D
Gud vad jag längtar.....
 
Har jobbat i helgen & det gick bra.
När jag vaknade idag så satte jag på mig träningskläderma för att gå & träna ;)
Det är ju värst när man ska byta om & hålla på ;)
Ska träna ben idag tänkte jag, men det slutar nog med en liten löpning på bandet ;)
Men det är inte förns mannen i huset kommer hem ;)
 
Linnea saknar jag också.
Jag undrar vad hon gör ?! :)
 
Min klänning från Nelly har fortfarande inte kommit till mig än...
Meeen den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)
 
Puss & Kram godingar

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Savannah

Hälsa Birgit så mycket från mig :)

Svar: Det ska jag göra =)
Caroline Göstasson

2012-11-06 @ 17:18:31
URL: http://Elinorsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0