01.11.12

Ja hej November..
VAD ROLIGT & SE DIG :)
 
 
Idag händer det inte så mycket.
Ska sätta mig & läsa lite på det jag skrev igår & försöka lära mig lite till :)
Det som är så skönt med denna utbildning, det är att jag bestämmer ALLT själv ;)
Ingen tidspress eller något sånt :)
Jag får all tid jag behöver för att lära mig :)
Ingen lärare som är irriterande & säger " nu måste du bli färdig annars får du ig" värsta töntigt ;)
 
Efter all studerande så kommer väl K hem & då ska vi träna.
Känner mig extra taggad nu, vet inte varför ;)

Jag & Linnea var så powerwalk i någon timma i måndags & då gick vi in i butiker.
Jag har hittat de absolut finaste/vackraste klänningarna...
Synd bara att de kostar en förmögenhet :o ;)
Men det är ju löning om 20 dagar :o ;)
Jag hittade en som jag verkligen fastande för. Jag kanske ska slå till på den.
Nog för att jag redan har köpt en klänning till nyår, men en tjej kan inte ha för mycket kläder, eller ?! ;)
 
Måste skärpa mig med kosten, jag var hur duktig som helt i mars/april.
Men nu, tss. Speciellt när vi hjälpte Linnea & flytta. Då åt vi bara utemat :o
Fyy hur kunde vi göra det ;) haha.
Men nu blir det ändring.
Ska inte komma hem & se ut som jag gör :p
Inte för att jag är FET men just de där "lovehandles" de vill jag ha bort. De förstör en hel outfit :o
;)
 
Sprang/jogga/gick 8,09 km på bandet för någon dag sedan, det är mitt peronbästa kan jag erkänna ;)
Hur stolt blev jag inte över mig själv då ?! ;) Det är inte länge kvar tills jag får tag på milen ;)
Bästa förbränningen är när man kör intervall. Då pulsen får jobba lite extra & vila i någon minut så kör man hårt igen ;)
 
 
Bjuder på en väldigt gammal bild ;)
Blond & solbränd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0